SPONSORS

OVER NQL

Hallo, wij zijn Christelijke Korfbalvereniging Nij Quick Libben, afgekort tot CKV NQL, een voortzetting van de korfbalverenigingen CKV Quick(B) uit Burdaard en CKV Nij Libben uit Rinsumageast. Na in mei 2005 een samenwerkingsverband te zijn aangegaan, zijn we recent, op 9 september 2011, gefuseerd tot CKV NQL. We gaan ervan uit dat ook na deze fusie sportieve prestatie en gezelligheid de vereniging blijven karakteriseren.

De vereniging is statutair gevestigd in Burdaard, maar heeft ook een eigen accommodatie in Rinsumageast, terwijl de jongste jeugd uit Raard en de Flieterpen hun wedstrijden op het sportterrein in Reitsum speelt.

De club telt op dit moment 4 seniorenteams, waarvan het midweekteam hun wedstrijden door de week speelt, en 9 jeugdteams. Om dit aantal teams in stand te houden, kunnen we met name bij de senioren op recreatief niveau nog wel een aantal spelers/speelsters gebruiken, terwijl bij de jeugd jongens zeer welkom zijn, om korfbal gemengd te kunnen blijven spelen..

Wij bieden:
-een maand kosteloos meetrainen voor nieuwe leden
-een aantrekkelijke contributie
-een leuke attentie voor nieuwe leden
-leuke activiteiten naast het korfballen, met name voor de jeugd.

Om de vereniging op sportief, sociaal en financieel gebied draaiende te houden, zijn we ook voortdurend op zoek naar begunstigers en vrijwilligers die zich hiervoor willen inzetten.

Bij ons is iedereen is iedereen van harte welkom, dus dames en heren, meisjes maar zeker ook jongens, neem daarom eens contact op met onderstaande personen voor meer informatie:

Minne Jansma, bestuurslid en contactpersoon Burdaard, tel: 06-51074477
Wiepie Kooistra, bestuurslid en contactpersoon Rinsumageast, tel: 0511-425038
Taeke Wassenaar, bestuurslid en contactpersoon Raard/Flieterpen: tel: 0519-339366

GRAAG TOT ZIENS BIJ CKV NQL RINSUMAGEAST-BURDAARD!!